En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Kattis - 29 oktober 2016 19:54

Jobbhelg mitt i tidsomställning. Alltid lika nervkittlande. Kommer jag vakna rätt tid imorgon? Kommer telefonen visa rätt tid? Kan man lita på det?
Jaja. Som tur är vrids tiden åt rätt håll!

Värre för dem som jobbar natt. Tiden står bokstavligen stilla en hel timme klockan två. Psykande värre!

Som beräknat gav min tidiga läggning igår en betydligt piggare och alertare dag efter sig. Otroligt skönt att känna sig som vanligt igen! Och att jag inte blev sjuk! Tackar för det!

Som effekt på detta klarade jag mitt certifieringsprov på jobbet idag och jag tog klivet in i full tjänst. Otroligt skönt, roligt och lättande! Att äntligen kunna räknas som fullgod arbetare. Mitt jobb har sina krav och det tar lite tid att komma in i allt.

Hemma väntade sen spindelväv, pumpor och skrattande skelett vid farstutrappan. Alltid lika förvirrande med när man ska fira halloween.
Egentligen är det ju på mån, men här i landet ska allt flyttas till lördagar. Så nu vandrar spöken och gastar på godisjakt idag istället.
Tur man är beredd.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards