En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Kattis - 9 oktober 2015 20:25

Efterrätt. Glass, maränger, vispgrädde och chokladsås.
Det godaste som finns! Slår alla tårtor och bakverk i världen.

Nu jäser jag i soffan. Bokstavligen.
Två små är nedbäddade och kvällen kommer inte bli sen för någon av oss.
Imorgon är det uppstigning klockan sex.
Judotävling dagen lång.

Gossfamiljen har tre deltagare. Med matcher spridda mellan tio och tre. Invägning åtta.
Klubben har nitton stycken som ska vara med och vi är förhoppningsvis åtminstone tre coacher på plats.

Så det lär bli fullt ös imorgon.

Eko

Av Kattis - 9 oktober 2015 07:39

Frusen och inlindad i en filt stoppar jag in ett vedträ i brasan. Sen går jag och klär på mig. Tjocka koftan.

Kylen ekar tom denna morgon så det blev att skrapa ur det sista i frukostväg ur den. Några fick dela på sista slatten yoghurt, andra en brödbit och riva loss från sista oststumpen och ytterligare några fick tömma äggkartongen.
Men det gick ju det med.

Idag blir det därmed inköp på to do-listan. Fylla kylen med mat och go'middag till ikväll.
Plus inköp av smaskig fika till morgondagens tävlingar.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards