En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Kattis - 9 september 2015 22:52

Trött i kroppen är bara förnamnet!

Efter milen igår, en tolva imorse och nu ett rejält bjj-pass direkt efter två timmars judodirigerande är min kropp rätt slut. Ryggen aningens sliten och benen urlakade. Så jädra skönt!

Nu kommer jag sova som en stock ända fram till morgontimmen! Så är jag redo för resa och begravning sen.

Av Kattis - 9 september 2015 11:42

Gårdagens köttgryta satt bra efter tolv kilometer på löpande fot.
Kändes bra i kroppen trots milen igår med. Härligt!

Fick ordning på bokföringen och en tvätt i maskin redan före start, så nu ska jag bara ta igen mig med en kaffe en stund innan jag tar mig vidare med dagens göromål.

Bland annat måste jag sparka lite på projekt 'sälja kök', för det har visst fastnat fullständig! Blir inte sålt helt enkelt.
Tycker vårt gamla kök var fullt funktionsdugligt med potential till förbättring genom målning och dylikt.
Men, det var ju inget jag ville ta itu med, och det tycks ingen annan heller vilja. Fast i en sommarstuga eller nåt?
Jaja, blir att försöka sälja i bitar istället.

Kyl och frys någon?

Av Kattis - 9 september 2015 07:14

Till ljudet av smått idiotiska barnprogram intar jag min frukost, som består av lyxigt goda ekologiska fröfrallor direkt från bagaren med hemleverans igår kväll.
Det är äkta lyx det!
Till och med femtonåring åt frukost! Jag såg det med egna ögon!

Fast det går åt en extra kopp kaffe, bara för att frukosten blir så lång.

Idag står packning på schemat. Imorgon bär det av mot Finland.
Måste kolla garderoberna också. Hoppas det finns respektabla plagg där, passande för beravning.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards