En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Kattis - 24 juli 2015 22:41

Ni ska inte tro att det var jag som städade bort det sen. Innan jag hann reagera var det totalstädat igen!

Av Kattis - 24 juli 2015 20:45

Sitta stilla och lyssna på information och kunskap jag verkligen vill ta in och som jag vill ska fastna ordentligt. Det tar enormt mycket på mig!
Nu är jag helt slut i huvudet.

Både jag och mannen gick utbildningen för många år sen, men eftersom vi inte jobbat aktivt med näringsanalyser kändes det bra att köra en repitition och lite fortbildning.
Detta med näring och upptag i kroppen är otroligt spännande!
Och invecklat.
Alla mineraler jobbar antingen mot varandra eller med varandra. Som ett spindelnät. Knepigt att bena ut.

Detta tog hela dagen. Med en paus för lunch hemma.
Skönt när barnen är så stora att de klarar av att vara hemma själva och tar hand om varandra. Det underlättar livet.

Väl hemma öppnade jag dörren till synen av välta stolar, utspridda ballonger, toapapper överallt och tomma kringströdda läskflaskor.
Nu är jag inte den hysteriska typen och dessutom känner jag mina barn så jag förstod ju genast skämtet.
Men de försökte få det att se ut som att de festat hela dan ?

Sen visade de mig hur de hade bäddat vår säng prydligt, det hade vi visst stressat ifrån imorse, och hur de städat alla sina rum på övervåningen. Så fint så!

Mina små duktiga busungar.

Av Kattis - 24 juli 2015 07:56

Jaha, så fick man en tidig morgon igen. Var inte det här semester?

Nu blev det plötsligt en dags kurs mitt i alltihopa. Det är förstås alltid trevligt med lite utbildning.
Nu ska vi få djupare lärdom i näringslära. Ska bli väldigt spännande!

Fast självklart bjuder himlen på bästa sommarvädret just då...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards