En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Kattis - 30 juni 2014 23:25

Fingrarna värker och kroppen är alldeles mör. Precis som det ska kännas efter en bra judo/bjj-kväll!
Fast ja, fingrarna behöver ju inte värka...

Gårdagens träningspass i skidbacken känns inget av. Inte minsta träningsvärk. Nästan lite tråkigt!
Då undrar man om man körde för dåligt liksom.
Fast jag vet ju hur slut jag var! På gränsen till magomvändning.

Idag fick jag med mig tre gossar till judoträningen. Det var kul!
För deras lust nu på sommarlovet är inte överdrivet stark. De tycker på nåt sätt att lov är till för att lata sig igenom. Suck ?
Men de inser, med viss påpekan och påtryckning, att det ser bättre ut i 'min bok' om de visar lite intresse för fysisk rörelse ibland. Annars blir kanske de där stillasittande stunderna, främst de vid datorerna, måhända något försurade och till sist till med kanske ännu mer begränsade!!
Och det är de ju redan. Jag är ju världens hårdaste mamma vad det gäller datortid!! Det är så synd om mina barn så ni anar inte! För de får inte spela dataspel mer än fyra timmar i veckan. Den som är över tretton får en timme extra. Om han hinner efter alla läxor förstås!!

Så idag valde de att följa med på judon och det är alltid kul när vi kan träna tillsammans.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards