En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Kattis - 30 juni 2013 09:35

Det värker i mina axlar och nacke...


I fredags var det folkfest i stan. Ett riktigt hejdundrande familjeevenemang!

Och då passade vi i kampföreningen på att visa upp oss!

Lade ut en rejäl matta, och drog igång grillen, i hamnen på den stora gröna ängen mitt bland allt folkvimmel.

Sen var vi där och rullade, grillade, sparrades, sprang ett par vändor i löploppen som anordnades av staden, lekte, rullade och sparrades.... i hela sju timmar!! Jisses så skoj vi hade! Och så himla mysigt!!

Det var inte bara vi vuxna som tränade heller, utan en del barn kom också dit. Förutom mina.

Och det blev en hel del publik...


 

(Några fuskade och körde nogi i värmen)  


Som vanligt var jag ensam tjej. Och grabbarna vill ju inte precis spela svagt i synen av en massa åskådare. Så efter att ha hållit mig från en väldig massa strypförsök värker mina muskler i nacke och axlar rätt rejält...

Men kanske...kanske...vi fick igång något intresse hos några som vill komma och prova på vår gemenskap.

Kanske att det blir fler tjejer på mattan i höst. Det vore ju roligt.


Hur det än var hade vi en otroligt härlig fredag!

Och det var inte bara jag som var trött dagen efter, min lilla tjej som varit så duktig hela fredagen bland allt folk och hundar och stök, sov sig igenom det mesta av lördagen...




Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards