En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Kattis - 25 juni 2013 21:29

Med själen mör och lycklig lägger jag ned huvudet på kudden.
En dag mer händelserik än andra har fyllt på minnesbanken och lyckodepåerna.
Efter drygt åtta timmars badande och simtränande snörade maken på sig löpskorna och stack iväg på en löptur längs obekant flod. Altid givande med nya miljöer!
Själv letade jag sen rätt på hotellets gym och fannen trevlig roddmaskin att bränna en knapp timme med. Endorfinkicken lät inte vänta på sig!
Och som avslutning på dagen svingade gossfar minigolfklubbor ikapp med de tre stora sönerna.
Kommer sova gott nu...

Av Kattis - 25 juni 2013 16:03

Av Kattis - 25 juni 2013 16:03

Simhuden utvecklas i snabb takt mellan tårna...

Så här mycket har jag aldrig badat förr. Sammanlagt! Och inte lär det vara färdigbadat heller!

Det kallas visst semester.
Tiden då man är tröttare och mer utsliten än någonsin vardagligdags. Samtidigt är man som nöjdast, och njuter som mest.

Gossarna har det absolut som roligast i vattnet. Utmanar kunskap och mod. Far utför kanor och längs strömmar. Gossmor och gossfar far runt som levande skyddsvästar för att ta emot, hålla i och hålla ovanför ytan.
Det lär somnas ovaggat ikväll!

Badhotell is the shit!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards