En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Kattis - 20 juni 2013 15:39

Rätt nöjd så här långt faktiskt!

Av Kattis - 20 juni 2013 14:12

Ibland får jag bara en ide. En känsla, och lust för något som jag bara måste genomföra!


Så var det även denna gång. En vägg som stått lite shabby chic (läs;tapetlös och sliten) i en halv evighet i väntan på en smärre ansiktsupplyftning. En vägg som gett oss (mig) huvudbry och rynkor i brist på ideer.

För så är jag, jag kan inte göra något iordning på ett sätt som inte känns helt rätt. Antingen ska det där infallet och känslan komma....eller så får det va!

Hellre shabby chic (läs fortfarande; slitet och i stort behov av renovering) än urstiligt på ett sätt som inte passar mig!


Detta infall gav mig så stor nervositet över makens åsikt att jag var tvungen att be om ursäkt redan innan. Så att han var beredd liksom. Och med ursäkten ett löfte om att spika träpanel över hela väggen om det nu blev alldeles fruktansvärt.

Det som var bra med min ide var att det kunde åstadkommas även av en barnahand.



Det krävde bara lite tidningar och tapetlim.

Resultat kommer senare. Och med det ett vara eller icke vara-beslut...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards