En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 22 maj 2013

VD

Av Kattis - 22 maj 2013 14:04

Ett företag med sex stycken anställda. Det är vad jag och min man driver till vardags.
Sex stycken små anställda, alla med olika färdigheter och varierande uppgifter. Det gäller att tillmötesgå dem alla med full respekt och kärlekfull tillit...

Jag och min man har valt detta sätt att leva. I en stor flock med mycket aktivitet. Jag som starkt engagerad i våran kampsportsförening, och min man i crossbanan för atv.
Att ha olika hobby's och skilda intressen tror jag bara är bra för oss. Vi får möjlighet att utforska oss själva och våra källor till glädje, vid sidan av varandra och familjen. Får möjlighet att växa som individer.

Tid för varandra brukar landa i soffan på helgkvällarna. Och vid enstaka tillfällen i en middag på en nära tjusig resturang.
Övriga sysselsättningar utförs mestadels tillsammans med barnen. Vi har ju skapat denna flockfamilj för att vi njuter av den gemenskapen, så då vill vi ju inte åka på äventyr utan dem.

Men. Ändock.
Ikväll ska detta alfapar på date! Och det ser jag enormt mycket fram emot

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards