En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Kattis - 17 maj 2013 13:22

Av Kattis - 17 maj 2013 09:28

Kände det redan igår kväll. Som ett stålrör inskjutet i nackkotorna. Nackspärr.

Proppade i mig värktabletter det första jag gjorde imorse, men smärtan är knappast borta....


Slet, det andra jag gjorde denna morgon, tag i min närmaste massörkontakt, Karin, för att tigga om hjälp. Och sätter nu allt på att hon kan ge min någon typ av behandling (massage, akupunktur eller vad hon nu hittar på) som får min kropp i bruk till DM på söndag! Hoppashoppashoppashoppas!!!

Förstår inte vad det är med mig och tävlingar. Jag lyckas alltid bli trasig inom två veckor till match!! Den enda gången jag inte var sönder på något sätt var nu sist till Stockholm open BJJ, och då vann jag ju min första match. 

Eller ja, förra judo-DM var jag faktiskt också hel och smärtfri. Och då knep jag ju guldet :)

Med andra ord, man ska vara i ordning... Suck...


Solen ger i övrigt dagen en härlig stämning och jag planerar att spenderar många timmar (läs;sönderhackade stunder av "mamma hit och mamma dit") i hammocken med min drös av olästa tidningar. 

För storstäda huset, det kommer jag i alla fall inte göra....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards