En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Kattis - 17 oktober 2012 21:42

Matte. Läsning. Stavning. Spanska.
Läxorna har betats av på löpande band denna afton.
Liksom fikat avverkats under dagen.
Födelsedag är en dag som tillåter stunder för fika. Så är det bara.
Att bli äldre är inget jag bryr mig speciellt mycket om. Att jag fyller år ger mig ingen vilja att fira.
Men för barnen är det viktigt!
Mina älskade gossar vill kalasa för sin mamma. Och det, det kan jag ju inte säga nej till.
Så då hela dagen blev kalas, fick kvällen bli läxor. Och det kvittar ju. Mysigt med tända ljus och mattetal

Av Kattis - 17 oktober 2012 12:13

Mycket nöjd med dagens träning! Katterna satt snällt och orädda, och lät oss jobba så mycket vi bara ville!
Efter ungefär en halv timme låg Freja och tuggade ben trots att liten gosse gjorde sitt bästa för att få igång en lekstund med kissen

Av Kattis - 17 oktober 2012 09:43

Laddar godispåsen full med gott och fickorna med torrfoder. 

Ska just stoppa liten gosse och liten valp i bilen och rulla till goda vännen med katter i huset.

Vi har sett en och annan katt under våra skolpromenader, men inte varje dag. Och det är sällan man lyckas få till en perfekt träningssituation med lösspringande katter. De rusar lätt iväg innan man lyckas se dem ordentligt.


Men nu ska vi hem till dem. Och sitta. Och titta. Och fika lite gott...

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards