En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Kattis - 11 januari 2012 10:14

Bjj-passet i måndags..... kände mig nästintill döende när de otroligt krävande nittio minuterna väl var avklarade!

Spyfärdig räcker inte, totalt omtumlad och kringvispad.

Var aningens nervös inför gårdagens uppstigning. Skulle kroppen fixa det? Eller skulle hela systemet ha lagt av?!

Men det var visst onödig oro. För det var inte mycket värre än vanligt. Visst fanns och finns träningsvärk, men ingen övernaturlig.


Att börja på något nytt, även om det befinner sig inom de välbekanta ramarna, med nya lagkamrater och nya tränare pressar alltid mina nerver en del. Och då pressar jag mig själv en del, eller massor, också. Ska bevisa för mig själv att jag platsar på något fåningt vis....

Att vi har en flerfaldig världsmästare som tränare, ökar nog pressen en ytte-pytte bit =-)

Det blir nog lättare att lägga sig på en mer lagom nivå nästa gång. Idag, med andra ord. Om jag vågar mig dit....


Jag-Mowgli: tuffare än somliga tror! ;-)

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards