En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Kattis - 13 juni 2011 21:18

Fötterna rullar kontrollerat fram över asfalten.

De har lärt sig denna runda nu. Det går lätt. I alla fall i den här långsamma takten ;-)


Straxt framför struttar Pontus fram helt obehindrad av löpningen. Tar några svängar ner i diket då och då och skuttar upp med en näve gräs och en och annan blomma.

Var får den gossen energi ifrån?! Behöver man inte ta ut hunden, så måste man ändå rasta sonen lite....


En bit bakom mig, en bit som hela tiden varierar, löper storpojken. 

Helt slut och spyfärdig sackar han efter för att sen med jämna mellanrum springa ikapp.


Rundan ger mig inte den starka effekten som av ett riktigt motionspass, eftersom det inte går så fort som jag skulle vilja, men det struntar jag i. Effekten av att få löpa med två gossar, som faktiskt självmant valt att få haka på mamma, är desto större. 


Och om några år är det väl otänkbart att ens behöva synas tillsammans med mig....


Av Kattis - 13 juni 2011 12:08

Gossfamiljen drar igång sommarlovet lite lätt med en dag i parken. De stora vilda galna lär behöva någon veckas acklimatisering. Tycks det. Planerna och drömmarna för tiden framöver är både stora, höga och gigantiska. Kraven väger tungt…

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards