En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Kattis - 11 juni 2011 20:54

Graderna for i höjden många gånger om idag.

De i termometern sköt skarpt och fick omkull var och varannan så det bolmade om det. Attans så hett det varit!

Graderna på judobältena har även de trappats upp i var och vartannat hörn på orten.

Gossarna mina skötte sig utmärkt och hamnade nu på halvgult, halvorange, orange och halvgrönt =-)


Och i höjden har även de väldiga jordhögarna runt det gossfyllda huset byggts på.

Enorma högar som intill husfasaden störtar rakt ner i en väldig brant. Läskigt.


Till på köpet har vi blivit lovade en trevlig mängd med regn det kommande dygnet! 

Tack! Trevligt. Det var precis det som vi väntade oss...


Av Kattis - 11 juni 2011 08:42

Det klapprar dovt och somrigt, om mina nötta älskade flipflopps i skinn, när jag tar mig en härlig morgonpromenad i solen. På väg till judohallen med en liten sovande Elvis i vagnen. De övriga tar bilen. Att det inte börjat regna än är ett mysterium. Sommarlovet invigdes ju igår. Tror ni vädergudarna är med mig i år?! Appropå nåt annat. Ogillar starkt oklippta buskar som gör trottoarerna obrukbara!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards