En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Kattis - 10 juni 2011 19:03

Helvetesgapet har just uppdagat sig nedanför min kökstrapp. Svindel och yrsel åt den som vågar sig för nära. Och knak i alla fogar åt den som faller däri… Lite uschligt att ha denna marianergrav (rätt så?) hemma i trädgården! Då skulle jag hellre se en inflytt av arangiroa (stavas det så?). Hur som helst skulle en vistelse på en söderhavsö, under tiden denna utgrävning pågick, sitta fint…

Av Kattis - 10 juni 2011 16:49

Gosshuset ekar plötsligt öde. Grävarn har tystnat och dragit. Tre stora judograbbar har packat och checkat in på lägret. Vi övriga ska festa loss på grekisk take-away. Mums fillibabba!

Av Kattis - 10 juni 2011 12:22

Varm, varmare och varmast trängde ihop sig i den enda lilla punkt av skugga som gick att finna på den stora ängen framför avslutningsscenen.


Sångerna var många och talen likaså. Men hördes så väl gjorde de inte, åtminstone inte sångerna. Eller om det kan skyllas på mina öron ;-)


Stipendiater ropades upp och plötsligt hördes min gosses namn!

Asså shiiiiit...... Gossmor sprack nästan mitt itu då storpojken klev upp på scenen för att motta ett pris, för delad andraplats av skolans femteklassare, i landets stora mattetävling!

WOW! Vilken kille jag har =-)


Sommarlovet har börjat och gräveriet likaså. 

Utanför fönstret vevas den stora grävarmen runt likt en gigantisk dinosaurie som smyger runt hörnet.


Skönt att få det gjort i alla fall....

Av Kattis - 10 juni 2011 12:11

 

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards