En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Kattis - 3 juni 2011 17:21

 
Av Kattis - 3 juni 2011 16:50

Farfar och jag

 
Av Kattis - 3 juni 2011 13:28

Inte riktigt i takt med livet känner jag.

Något förbisedd och undanknuffad. Av mig själv gissar jag.


Finner ingen tid. Ingen lust. Inga ord.


Förstår att det är den lilla drömmen som klistrat sig fast i bakhuvudet.

Jag testar att skrapa bort. Skära loss. Fräta väck. Till och med att spackla över.

Men inget funkar.


Att springa ifrån det är det enda som hjälper.

Det är väl endorfinerna eller nåt.

Men det hjälper bara i ett dygn. Och jag vill faktiskt inte springa hela tiden.


Drömmen kommer få sitt svar först om två veckor. Och till dess kan jag ju inte hålla på så här.

Måste lyckas släppa....


Snappade åt mig några svarta sopsäckar och gick en lov runt hemmet under förmiddagen.

Att kasta grejer är också något av en humörhöjare för denna gossmor.

Den bästa gåvan jag kan få är att bli av med nåt ;-)


Två och en halv säck med saker rafsade jag åt mig ur alla mina rum och vrår.

Mycket kläder. När man inte klarar av att stänga lådorna för att de bågnar av alla miljarders av tröjor, då är det dags att rensa.

Sen åkte det iväg en hel del mer eller mindre trasigt ur leksakslådorna.


Tomten fick sig också en slagdänga.

Väck med gamla dumma cyklar, grävskopor och keramiktjusigheter.


Aaaahhhhhh.

Så nu kom humöret till sans igen..........

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards