En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Kattis - 28 april 2011 21:12

Som en vals.

Breda steg fram och svänga partnern åt sidan.


Trots att jag inte personligen är med och tränar judo samtidigt som grabbarna, hinner jag allt snappa upp en hel del matnyttigt under de tre timmar jag sitter och iaktar deras olika moment.


Idag fick de lära sig steg som tagna ut en vals. 

Ibland ser det allt lite kul ut....


Men jag ska absolut se om jag själv kan testa dem i min träning på lördag!

Fast jag brukar mest gå in för nacklås direkt.

Känner mig lite otrygg i försök att greppa och kasta. Så stark är jag inte.



Denna eftermiddag stod gossmor med en skara gossar ute på trappan och vinkade farväl åt vår lilla semesterstuga.

Aningens vemodigt.


Får se hur sommaren nu ska spenderas.....

Av Kattis - 28 april 2011 18:20

 
Av Kattis - 28 april 2011 11:42

En del saker känns… onödigt. Onödigt att det känns. Men det gör det. Trots att valet och beslutet är helt rätt. Så känns det. Idag flyttar vår husvagn. Och med den flyttar en era av vårt liv in i det förflutna. Och det är väl just det som känns…

Av Kattis - 28 april 2011 07:41

Snusar min lille Elvis i nacken. Hinner med en stunds gos innan det är dags för avgång mot skola och dagis. Äldsta gossen har flextid och väljer att bege sig lite före oss andra. Det är alltid skönt att få komma hem tidigare på fredag. Solen gassar alla redan och lovar oss en härlig dag…Idag planerar jag för lite socialt umgänge på kyrkis med de två små pluttarna. Det blir lätt lite bristvara av det slaget när det är lov.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards