En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Kattis - 5 februari 2011 21:50

Kvällen har bestått av utflytt, inflytt, amning, lördagsgodis, sagostund, plock, amning, bärning, organisering, amning och en del trassel. Trasslet stod maken för, det övriga fick jag ordna med själv. Fem biosugna barn stuvades in i bilen efter middagsdags och mannen rattade de fyra däcken upp till det stora underhållningscentret. Det var ett mycket trevligt 'Trassel' fick jag underrättat för mig efter det att bussen återanlänt till hemmastadion. Så trevligt att till och med stora starka pappa råkade få något skräp i ögonen mitt i alltihop! Tror det börjar bli gubbe av gubben?! Känslorna veknar väl med åren? Själv går inflyttningen till min nya garderob rätt bra. Inte mycket kvar faktiskt. Fast just nu lockar premiärduschen mer…

Av Kattis - 5 februari 2011 18:35

Dagens första kaffekopp blev som en kopp med lördagsgodis. Mums! Lillplutten somnade med näsan i maten ;-) (amning är bästa sömnen) och det är för övrigt endast där han kunnat sova idag. Jag vill packa badrumsprylar (hur mycket har man inte där!) och flytta in i de nya garderoberna i sovrummet, men se inget av det går an för den lille Elvis. Jag kan inte annat än knyta fast honom på magen…

Av Kattis - 5 februari 2011 17:05


  

  

Så är det röda bandet klippt och vårt renoverade badrum invigt! :-)

Barnen rusade in och mamma likaså. 

ÄNTLIGEN!!


  


  

Jag är otroligt nöjd och glad.

Det är det vackraste badrum jag någonsin skådat ;-)


Nu ska vi flytta in dit. 
Med toarullar, tvålar och handdukar och allt.

Premiärduschning ikväll........


UNDERBART! 

Av Kattis - 5 februari 2011 11:27

Värmen är så påtaglig att skärmen immas igen. Jag känner hur svetten kämpar för att bryta igenom och djupandas för att få den att låta bli. Svettig vill jag inte bli. Det stänker då och då ända upp till mina fötter och jag värjer mig instinktivt undan för att inte heller bli blöt. Födelsedagsbarnets föräldrar roar samtliga kalasbarn med diverse plasklekar. Det hörs idel glada jubelrop blandat med hisnande tjoanden från plumsande barn. Att bada är kul!

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards