En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Kattis - 10 november 2010 22:06

Att vara förälder till ett gäng glada gossar kan ge en vardag full av glada upptåg. Deras fantasi och goda öga för diverse hyss kan vara nog så underhållande, och även till viss del påfrestande. Att de sen stundom kan ramla ihop framför bolibompa, och därigenom supa in ännu mer buskunskaper, gör inte mina dagar lättare.

Idag uppdagades ännu ett spratt. Jag skulle plocka in diverse pappersämnen i sina rättmätiga pärmar på kontoret. Då jag drar ut första pärmen ur bokhyllan fullkomligen rasar det ut kulor över hela golvet! Och likadant med nästa pärm, och med nästa…

Att försöka fånga upp alla kulorna innan de rullade ner på golvet var meningslöst, de var för oförutsägbara. Och för många…

Nog för att mina suckar var både djupa och välljudande, men vägen till ilska kändes ändock rätt oberättigad. Det ger oss säkert många goda skratt i framtidens minnesvandringar…

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards