En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Kattis - 10 oktober 2010 20:31

Vinden svalkar med sin stilla blåst över hela min kropp. Mina ögon vilar mot den stilla horisonten, där solen sakta sänker sig, när jag trampar förbi åkrar som ligger i höstvila. Värmen från min fysiska aktivitet är påtaglig och jag känner svetten leta sig ner längs ryggraden. Men den vackra lantliga vyn framför mig gör det lätt att njutningsfullt trampa vidare.

Av Kattis - 10 oktober 2010 07:24

Ett paket i min hall. En stor kartong i ganska platt format. Ett paket jag själv hämtat ut och betalat för, jag känner mycket väl till dess innehåll. Det har jag egenhändigt knappat in beställningen för, och sett framför mig i mitt inre vad paketinnehållet ska kunna bildas till, med hjälp av mina fingrars kreativitet. Jag har för länge sen skapat födseltavlor till de tre äldsta killarna. Tavlor i scrapbookinganda, med alla siffror kring barnens vikt och födelsetid. Så nu finns ett paket fyllt av material för tre tavlor till. Men det var bara det att jag glömde skicka efter en sak. En mycket viktig detalj i sådana här sammanhang. Jag glömde beställa tid! För utan tid är dessa tavlor omöjliga att tillverka. Fast det är ju det där med att tid inte kan köpas för pengar, inte heller skickas efter i färdigt skick. Det är något man får tillverka och komponera ihop själv. Jag får ta mitt paket och scrappa ihop lite egentid helt enkelt....

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards