En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Kattis - 28 juli 2010 14:54

Det var med tacksamhet jag kunde skylla på min lilla fyrfota för att kunna få en paus utanför grindarna. Med ett litet stämpelbevis är det lätt att bara gå in igen om några timmar. Men till och med barnen är nog mätta på parken om inte alltför länge. Mina ben är det definitivt! Att min yngsta syster kom var så himla kul! Ikväll blir det äkta campinggrillning med långbord mitt i vägen.... Igår kväll fick vi stå ut med ett högjlutt turkiskt disco i stugan precis bakom oss. Var lite nervös att de inte skull ha vett att tystna i tid, men minuten före tidsbestämmelserna blev det ljudlöst. Skönt! Sen kunde jag somna och sova ovaggad natten igenom. Annat var det på förra stället där vi blev väckta av ett skenande godståg en gång i halvtimmen....
Av Kattis - 28 juli 2010 13:58

En bit ovanför mig rusar gruvbanan fram. Fyra av mina grabbar far runt med den åter igen. Jag brukar inte vara den som har svårt att kladda ner några ord så där i farten. Men nu blev det plötsligt inte så lätt..... Dagen har varit väldigt lekfull. Vattenlandet gav lite mer än igår, inte alls lika trångbesökt och tivolit var ännu glesare. Bara att rusa och åka allt man kan. Ett helt gäng var vi som passerade grindarna imorse. Min andra syster yster med pojkvän dök också ner med ett tält på taket. Superkul!! Att vara ett flertal vuxna gör ju ett sådant här besök så oändligt mycket mer givande för alla. Inte minst för barnen. Alltid finns det en vuxen hand att rycka iväg med när det är nåt man vill göra.

Av Kattis - 28 juli 2010 11:16

 
Av Kattis - 28 juli 2010 11:05

 
Av Kattis - 28 juli 2010 11:02

 

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards