En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Kattis - 26 mars 2010 19:02

Ibland måste man kanske lägga alla principer och värderingar åt sidan.

Och lägga sig platt fall med baktanken att det borde mynna ut i något gott i slutänden.

Göra god gärning för någon som inte skapat känslan av att vara värd det.

Bara för att kanske sätta det goda i rullning..........

Av Kattis - 26 mars 2010 14:42

Manboy dånar ifrån övervåningen och hela huset andas fredag.

En son väntas hem tillsammans med pappa om ungefär en timme. Den gossen och jag ska då ta en sväng ner på byn för att leta belöningsgåva. Och tavegyl för min fruktansvärda klåda.........

Vi har ju inte vecko/månadspeng i det här huset. Utan kulkrukor. När den är full är den värd etthundra kronor. Det beror alltså helt på killarna själva hur fort de vill tjäna ihop sina slantar. Och det går som allt annat i perioder.

Nu är det en full och då vill han till leksaksaffären.........Gissar på någon lite legopryl.


Tidningen var ju här för ett par veckor sedan, och idag fick vi äntligen se resultatet. Och det var helt okej, inget läskigt. Tack och lov. Men mycket större än jag väntat mig faktiskt........Endast en bild, men den var stor. Så nu är man ortskändis också... 

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards