En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Kattis - 1 mars 2010 10:54

Nu har min lille D hostande kräkts upp både det en och det andra på grund av den vidriga hostan. Jag har haft tre hostande snorande små i flera dagar nu. 

Och jag som längtat tillbaka till vardagen med skolpromenader och diverse aktiviteter....Åh! Suck! 

Ja,ja, det går väl över i sinom tid.


Utanför fönstret regnar snön ner för fullt. Jag vet inte riktigt vad det är som faller. Men det är väl någon variant av blöt snö. 

Det är ju skönt att det är lite varmare i alla fall. Det är ju banne mig Mars nu! Nu ska det vara vår och sol........

Tänk när vi kan börja cykla och sparka kring i gruset. 


Jag håller på att planera trädgården för fullt. Jag fick ju en ny altan och gräsplan förra året. Det var ett riktigt hästjobb vi gav oss på. Men det blev väldigt bra!

Nu vill jag bara få det lite mysigare med växter och lummighet.

Barnen har ju fått en rejäl fotbollsplan där ute, och det är ju bra.

Tyvärr är platta gräsmattor väldigt mycket öken i mina ögon. Supertråkigt med andra ord.

Jag vill ha massa träd och buskage. Lite mer djungel.......

Så nu får jag försöka fundera ut ett sätt att få alla nöjda. Och det är ju kul det med.







Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards