En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Kattis - 26 februari 2010 19:05

Idag har farbror tö varit på besök, UNDERBART!

Tänka att man kan vara lycklig för snöslask......

Men, men. Jag har nog förstått att kylan kommer tillbaka med stormsteg. Så det ger väl blixthalka, antar jag.


Häromdagen rensade jag ju mitt lilla syskrin, stora rättare sagt. Och då fick jag äntligen dit knapparna på den lilla koftan som jag började på för två år sen. Då lille D föddes. Nu när den till sist blivit färdigställd har han ju förstås vuxit ur den......

Kan det kanske komma en ny liten en och axla den istället........?

Så här blev den i alla fall.


  

Rätt nöjd, måste jag ändå säga. Den är riktigt söt.....


Idag har maken med mittengosse varit uppe i stan och fixat lite. Bland annat tagit en runda på gottfabriken, Ikea. 

På listan stod en säng. Det är väl på tiden att vi tog oss i kragen och ordnade vår säng en storlek större! Den är just nu i ihopmonteringsfasen. Alla barnen hjälper till. 

För mig är det estetiska viktigt även när det gäller att få till inredningen rent praktiskt. Så att låta en säng ta en sådan enorm plats i vårat rum, har inte fallit mig riktigt i smaken. 

Men eftersom vi läser nattsaga allihop tillsammans i vår säng, börjar det bli ganska trångt nu. 

Så här kan det se ut när pappa läser. Det blir mycket flams och skratt då.


  

Men mysigt har vi!

Och nu kommer det bara bli ännu mysigare, då vi får plats ordentligt också.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards