En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Kattis - 23 februari 2010 16:07

Min lille D blir två år idag! Det är inte klokt......

Jag förstår inte hur det är meningen att man ska kunna njuta sig mätt på de små innan de har blivit alldeles för stora. Nog för att jag verkligen kan känna en väldig glädje och charm i varje ålder, men de där första timmarna, dagarna, månaderna och året är ändå en tid som aldrig kommer igen. Och som slår allt annat!

Jaja, livet snurrar fort. Precis som det alltid gjort.

Dagen till ära blir det tågtårta. Han är så klart förtjust i tåg. 


Min äldste son har varit med pappa på jobbet idag. Han skulle hjälpa till med diverse. Om det fanns något han kunde göra får jag väl höra snart. Men det verkar ha gått bra, annars skulle han bli hemstjussad vid lunch. Och det blev han ju inte......


Vi försökte ta en sväng till pulkabacken idag. Pulsande genom en dryg halvmeter snö blev vi helt uttröttade innan vi ens kom fram. Det var ingen höjdare. Två av killarna åkte två vändor, sen ville vi alla gå hem!

USCH, vad jag är evigt mätt på denna snö. Jag vill aldrig se något liknande igen......

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards