En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Kattis - 25 januari 2010 16:19

Så har terminen hunnit komma igång och förkylningen är ett faktum!

Endast jag själv drabbad än så länge, kanske de andra klarar sig.

Förra veckan lyckades vi få tag på en uppsättning skridskor till alla utom lille D. Det känns inte som om han behöver några ännu. Han har ju inte fyllt två än....

Vi har endast åkt skridskor en gång förra året med barnen, så det är för dem alldeles nytt. Men alla tycker det är riktigt kul. Jag med!

Tyvärr har jag själv inga griller att åka med, men jag kunde låna gubbens sist. Fast att ställa sig på isen i ett par hockeyrör när man inte åkt alls på över femton år, var lite läskigt. Men det lossnade snart och sen var det kul som bara den!

Jag måste skaffa mig ett par ordentliga............

Ikväll ska vi i alla fall bege oss till isbanan hela familjen, lille D och jag får väl roa oss lite vid sidan av.


Min uppstyling av källarförrådet går i väl sakta mak kan jag tycka. Men nu är ändå hälften målat. Sen hade gubben lite rester av klinker på jobbet vi kunde ta. Det blir väl en salig blandning, men det är strunt samma.

Det blir fräscht, det är huvudsaken.

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards