En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Kattis - 29 september 2009 09:15

Tänk att det är så sant det där med att det är genom barnen man inser hur gammal man själv är............

Det är när man förstår hur fort de blir äldre som det ger insikt om ens egen ålder. Sjutton vad det går undan alltså!!!

Min tredje lilla plutt fyller sex år idag...........Han går redan i skolans sexårsverksamhet! Jag tycker inte att jag själv är en dag äldre än tjugo..........Fast å andra sidan känner jag mig enormt mycket mer erfaren och kunnig än de tjugoåringarna jag stöter på då och då. Så..........nog är jag väl äldre...........

Och när jag ser tjugoåringarna kan jag inte säga att det finns en tumm av mig som skulle vilja vara i den åldern igen. Jag vill på sin höjd ha tillbaka kroppen.........

Men jag kan fortfarande inte säga vad jag vill bli när jag blir stor. Jag ville bara bli mamma......Och det målet kan jag nog påstå vara uppfyllt. Inte helt och hållet dock, jag vill ju ha sex barn. Men gubben min skulle endast ha två...

Så jag har nog fått min beskärda del.....

Jaaaaa, sex år sen jag tog honom förbi den gränsen. Till flerbarnsförälder.

Men idag är det Sa´s dag. Han ska få komma till Toy´s R us och shoppa loss för en ordentlig peng. Det kommer nog han tycka är ganska okej! Vi har redan sjungit upp honom nu på morgonen med en hel hög paket. Mormor är också här med sina paket.........

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards