En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Kattis - 15 juni 2009 21:32

Sitter och försöker hitta några snygga sportkläder på nätet. Hittar ett par skitsnygga ballerinaskor från Puma i vitt/guld. Då finns de såklart inte tillgängliga online! Då försökte jag hitta dem någon annanstans, men det gick inte.... Varför är det alltid så? Jag kan fylla en hel korg med grejer och så hittar jag något speciellt som jag bara måste ha. Då finns inte det i lager. Då struntar jag i alltihop till slut.... Det är väl därför det aldrig blir några nya plagg i min garderob.

Imorgon måste jag hitta presenter till en kompis till sexåringen, syster O som tagit studenten och bror min som är färdig polis. Kanske det skulle gå att hitta något litet till mig med....

Idag blev det ingen träning för mig, det är väl därför jag sitter och tröstshoppar. Gubben har ju som vanligt en väldans massa ordrar som ska bli klara innan semestern. Då får allt annat stå tillbaka....Arg som ett bi har jag varit, men då började jag igen tänka på att köpa hem en sådan där slagsäck. Den får hänga på kontoret!

Då kan jag gå och sparka lite när jag vill....bakut.

Av Kattis - 15 juni 2009 10:36

Vinden blåser idag. Men regnet håller sig borta. Än så länge.....

Gossen fick ta stövlarna på sig till fotbollsskolan, och regnbyxor.

Om det börjar regna ordentligt igen hämtar jag nog hem honom. Han tyckte inte det var kul att bli så blöt! Och det kan jag förstå fullständigt.

Jag fick ett litet ryckorus här för en stund sen när jag insåg att jag kunde planera in luchen när jag hade lust. Jag har ju sommarlov!!! Jag behöver inte passa in luchen mellan alla hämtningar och lämningar. Vi kan äta när vi vill. Den här veckan har jag förstås gosse två på fotbollsskolan, men sen är det helt ledigt....

Och idag är det träning, JIPPI! Jag funderar på att skaffa en sån där slagkudde att hänga i taket hemma någonstans. Frågan är bara var....?

Det måste ju finnas sparkplats runt omkring ordentligt. Om jag plockar bort köksbordet, det behövs väl inte?! Vi kan väl äta på golvet, det finns det ju massor med människor som gör......

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards