En bit ur mitt liv

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Kattis - 7 juni 2009 16:43

Dagen började med älsta gossens judo-gradering. Han skulle INTE dit!

Men mig bråkar man inte med i första taget, så dit kom vi i alla fall...

Vi stod i dörren och väntade på att allt skulle dra igång. R skulle INTE gå in! Nej, det struntar jag i, sa jag, men vi SKA titta! Alla satte sig på sina platser och tränaren sa; "från och med NU börjar graderingen." Jaha, är du säker nu då, snart är det kört frågade jag R. Det tog två minuter sen hade han slängt av sig skor och strumpor och satt snyggt bredvid de andra.

Och sen gick det hur bra som helst, inga konstigheter alls. Och nu är han väldigt stolt över sig själv. Han fixade sitt bälte.....

Däremot var han inte med på klubbmästerskapet. Men det behövde han verkligen inte. Han vann över sin egen rädsla och det var den bästa vinsten!!


Efter det hann jag precis hem för att hämta nästa kille som skulle till fotbollsträningen. Han har match nästa helg och sen börjar det fotbollsskola som pågår under en veckas tid. Det är jättekul med alla dessa aktiviteter! Väntar bara på att gosse nummer tre ska hitta något som passar honom.


Min egen träning i MMA fortsätter hela sommaren. Tack och lov, för det är sååå kul! Det blir till och med två gånger i veckan, om jag nu kan smita iväg .....

Av Kattis - 7 juni 2009 14:31

99 mms endastgossar

Presentation


Ett liv i förändring. Från heltidsmamma till en kvinna med tid för egna intressen.

Gossarna

 

2014  

 

 

2012

 

Följ mig via Bloglovin

Follow

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Några egna ord

Statistik

RSS


Skapa flashcards